Sunday 23 July 2023

MY EXPERIENCE GOING TO HMO HIPHOP GIG NIGHT

 

MY EXPERIENCE GOING TO HMO HIPHOP GIG NIGHT

By Ainina Najwa

Hello guys! Harini aku nak cerita pasal pengalaman aku pergi HMO Hiphop Gig. For your information, this is my first ever gig tau! So, jom aku cerita pasal HMO Hiphop Gig ni. Anyway, ticket price berharga RM45. Honestly, agak pricey sikit sebab gig yang aku pergi ni banyak underrated artist je. Tapi, takpelah bukan selalu support kan. Lepastu one of the reason yang lagi membuatkan aku nak pergi ialah sebab kawan aku sendiri iaitu Dannie Al akan menjadi salah seorang performer untuk HMO Hiphop Gig Night ni.

Next, the venue for gig night ni dekat HMO Space Kota Damansara. Untuk pengetahuan korang, banyak kali dah diorang buat gig night ni. Most of the event diorang akan buat dekat sini. The event akan start pada pukul 8 malam sehingga 11 malam. Tapi masa tu aku datang awal pukul 5 petang dah sampai. Sebabnya, aku datang dengan member aku yang perform tu and dia pula kena buat soundcheck. Haa… so aku dapat la pengalaman tengok diorang ni souncheck.


Then bila dah pukul 8:15pm macam tu event tu start. So diorang yang performer ni pergi la perform mengikut giliran and crowd time tu just ikut vibing je. Sumpah aku suka crowd malam tu. Semua layan je.

 


 

 

 

 

 

 

 

2 comments:

NEW POST ! FRESH FROM OUR BRAIN !

TENTANG KAMI

THIS IS OUR STORIES By Us. Hi dari kiri, Nisa, Adib, Shahira, Wani dan yang bawah tu NIna. BAtch kami ada 6 orang, lagi sorang Hazwin. KIteo...