Sunday 23 July 2023

3 PRODUK RECOMMENDED UNTUK RAMBUT SIHAT

 3 PRODUK RECOMMENDED UNTUK RAMBUT SIHAT

By Ainina Najwa


Hi semua! Siapa dekat sini ada masalah rambut gugur? Rambut nipis? Masalah kelemumur? Ha.. meh sini kita bagitahu beberapa produk yang boleh membaiki rambut kita. Produk-produk ni sangat recommended tau! Saya sendiri pakai produk-produk ni. Very good and recommended!

1.      NEEDS KERATIN HAIR SERUM



Pakai benda ni boleh merawat rambut korang yang bermasalah tu tau. Then, rambut korang akan jadi lembut and wangi macam baby. Just spray je. Easy kan? Tapi korang kena avoid hair spray ni dari terkena scalp korang. Pakai kat hujung hujung rambut je okay!

2.      THE TONIC LAB



Haaa untuk hair tonic, korang boleh pakai yang ni tau! If ada masalah rambut gugur, kelemumur dan kulit kepala gatal, korang boleh pakai yang color biru tu. Manakala yang ada masalah gambut nipis, boleh pakai yang color purple. Kalau nak pakai dua dua pun boleh, tapi asingkan hair routine korang. Contohnya pagi pakai purple, malam pula pakai biru.

3.      GRACE AND GLOW DAISY HAIR VITAMIN MIST



Untuk hair mist, korang boleh try Grace and Glow punya produk ni. Bau dia wangi sangat sangat macam daisy. Hair mist ni pun boleh selesaikan masalah rambut kusut, kering dan rosak tau. Say no more to frizzy hair! 

3 comments:

  1. Tapi saya pakai botak je

    ReplyDelete
  2. Rambut saya tak sihat, saya bagi ubat batuk. Agak agak boleh tak?

    ReplyDelete

NEW POST ! FRESH FROM OUR BRAIN !

TENTANG KAMI

THIS IS OUR STORIES By Us. Hi dari kiri, Nisa, Adib, Shahira, Wani dan yang bawah tu NIna. BAtch kami ada 6 orang, lagi sorang Hazwin. KIteo...