Saturday 22 July 2023

AQUARIA KLCC

 

Aquaria KLCC

By Nurul Alwani

 



Hai geng ! harini aku nak cerita pengalaman aku pergi Aquaria Bersama anak buah aku dan kakak aku .  untuk yang ada phobia dengan lautan dalam aku tak recommend la datang aquaria ni since vibe dia mcm kau ni di bawah air dan dikelilingi ikan yang besar lagi dari seorang manusia.

Dalam ni obviously banyak ikan , tapi ada haiwan lain jugak such as spider , otter and other laut punya haiwan. Dulu ada tempat yang kitab oleh sentuh tau ikan nya, tapi sekarang semenjak dah covid dah takde. The otter sangat comel and hyper active tau ! since my niece sangat suka ikan, she love everything !

Ada satu tempat tu , kat situ banyak ikan yang besar-besar ! seram sikit tengok ! and some of them dia punya besar tu lebih besar dari seorang adult of human tau !

 

Dekat Aquaria ni ada satu tempat ni macam Lorong bawah air, kat dalam Lorong gtu kau boleh Nampak semua jenis haiwan dalam laut contoh mc jerung , penyu, ikan pari yang besar !, ikan kecik-kecik pun banyak. Lorong dia Panjang jugak tau .

For the last, hujung-hujung sebelum keluar Aquaria tu, ada muzium kecik rangka-rangka haiwan and ada obor-obor! So cool! I love it ! 10/10 ! Cuma dia punya tickets agak pricey sikit . but it is worth it !

2 comments:

NEW POST ! FRESH FROM OUR BRAIN !

TENTANG KAMI

THIS IS OUR STORIES By Us. Hi dari kiri, Nisa, Adib, Shahira, Wani dan yang bawah tu NIna. BAtch kami ada 6 orang, lagi sorang Hazwin. KIteo...