Tuesday 20 June 2023

SUNFLOWER GARDEN

TAMAN BUNGA MATAHARI
By Shahira Munawar
















   Bunga matahari adalah salah satu bunga yang sangat menarik dan sangat senang untuk dijaga di luar rumah atau pun di dalam rumah. Yang penting, bunga matahari ni mesti dapat matahari sebab tu nama dia matahari hehe. 

   Apapun, dekat Perak ada satu tempat ni tuan dia jadikan sebagai taman bunga matahari, tempatnya di Bagan Datoh, Perak. Gambar di bawah ni adalah gambaran taman dia. Memang cantik korang taman bunga mataharinya. 

Besar kan ! selain bunga matahari, kita boleh bagi makan ikan dan yang penting kepada kaki selfie atau ootd, tempat ni memang sesuai dan mantap !. 


   Ada lagi tempat yang cantik untuk bergambar, dekat atas ni contoh hehe. Awak semua kena pergi sana untuk melihat semua perkara yang menarik ! kalau bagitahu semua dekat sini tak suprise la kan. Oh ya sebelum lupa, masuk sini kena bayar, bayar la.. murah je.. dewasa dalam rm13.00 dan kalau budak budak rm10.00. Seperti biasa, kalau nak pergi boleh cari dekat google okay, type je " Taman Bunga Matahari Bagan Datoh".








2 comments:

NEW POST ! FRESH FROM OUR BRAIN !

TENTANG KAMI

THIS IS OUR STORIES By Us. Hi dari kiri, Nisa, Adib, Shahira, Wani dan yang bawah tu NIna. BAtch kami ada 6 orang, lagi sorang Hazwin. KIteo...