Tuesday 20 June 2023

MASJID SRI SENDAYAN

Masjid Sri Sendayan, Negeri Sembilan

By Shahira Munawar



Masjid Sri Sendayan, Negeri Sembilan. Mesti pernah dengar tak pun ternampak kan ? sebab, masjid ni viral dekat sosial media, lagi lagi tiktok. Okay, kenapa korang perlu melawat masjid ni ? kalau korang datang masjid ni, korang akan rasa satu perasaan yang tak dapat digambarkan sebab macam tenang je. Mungkin sebab reka cipta luaran dan dalaman dia yang sangat menarik dan cantik ! design dia macam dekat Istanbul. Selain dari sebab reka cipta yang kemas dan cantik, kita punya jiwa pun tenang dan membuat kita rasa tenang beribadah dalam masjid ni. 

Masjid ni juga antara masjid yang menjadi pilihan pasangan yang hendak bernikah. Ramai pasangan pilih untuk bernikah dekat masjid ni. Kalau korang nak tengok hasil gambar, korang boleh cari dekat sosial media. 

Kalau korang ni minimal atau aesthetic orangnya, korang memang akan fall in love dengan masjid ni !. Seterusnya, masjid ni dekat je dengan KLIA dan dia sempadan antara Selangor dengan Negeri Sembilan, jadi kalau korang nak datang, google maps atau waze okay !














2 comments:

  1. Masjid ni kat area rumah saya je

    ReplyDelete
  2. Masjid ini area rumah saya je

    ReplyDelete

NEW POST ! FRESH FROM OUR BRAIN !

TENTANG KAMI

THIS IS OUR STORIES By Us. Hi dari kiri, Nisa, Adib, Shahira, Wani dan yang bawah tu NIna. BAtch kami ada 6 orang, lagi sorang Hazwin. KIteo...